Oli se blogin luominen aika jännää. Kirjani vaikuttaa aikas kivalta, odotin kyllä vähän erillaista mutta on toikin hyvä. Kirjani nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku. kirjastani nousi esiin esim. se millaisissa paikossa ihmiset asuivat siihen aikaan, mitä he söivät ja muuta sellaista.
vähän virheitä mut muuten ok
VastaaPoista