perjantai 14. lokakuuta 2011

Kirja-arvostelu!

Hellurei!!!!

 No, tämänkertainen aiheemme on kirja-arvostelu... joten tässä minun kirja-arvosteluni.
Kirjan nimi: Ram ja linnunkuvainenruukku        Kirjailian nimi: Maijaliisa Dieckmann    Kirja painovuosi ja -paikka: Juva 1993     Päähenkilö: Ram      Tapahtumapaikoja: (Kivikausi) metsä, koti, järvenranta ja keramiikka työpaja     Mielestäni kirjani oli hyvä ja mielenkiintoinen. Kirja on hyvä koska siinä ei ole mitään nykypäiväisiä asioita. Siitä kyllä huomasi että Ram asuu Kivikaudella eikä niinkään esim.New York:issa. Ram suu siis Kivikaudella ja on aika luonnonmukainen ihminen.

4 kommenttia: