Hellurei!!!!
No, tämänkertainen aiheemme on kirja-arvostelu... joten tässä minun kirja-arvosteluni.
Kirjan nimi: Ram ja linnunkuvainenruukku Kirjailian nimi: Maijaliisa Dieckmann Kirja painovuosi ja -paikka: Juva 1993 Päähenkilö: Ram Tapahtumapaikoja: (Kivikausi) metsä, koti, järvenranta ja keramiikka työpaja Mielestäni kirjani oli hyvä ja mielenkiintoinen. Kirja on hyvä koska siinä ei ole mitään nykypäiväisiä asioita. Siitä kyllä huomasi että Ram asuu Kivikaudella eikä niinkään esim.New York:issa. Ram suu siis Kivikaudella ja on aika luonnonmukainen ihminen.
Okei sepi, hyvin kirjoitettu, mutta ootko sä lukenu kirjan =D
VastaaPoistano oon!!!!
VastaaPoistaOkei no totaaaaa....... =o
VastaaPoistawat...???
VastaaPoista