1.) Terse!!!! Valitsemani "tunnelma" värit ovat: harmaa, vihreä ja ruskea. Valitsin nämä värit koska harmaa tuo mieleeni mietteliäisyyden, vihreä tuo mieleeni metsän ja ruskea = saviruukut. No jos mä kuvaisin tästä kirjasra elokuvan, niin metsä kohtaukset olisivat Hämeenlinnan kaupunginpuistossa. Savi työpaja kohtaus olisi mökilläni luopiosissa. Ja kotikohtaukset myös mökilläni.
mahtavaa VÄHÄKS JÄNNÄ ||
VastaaPoista\--/